Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ve bayilik yapısıyla faaliyet gösteren şirketlerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, web tabanlı yapısıyla her an, her yerden erişilebilen, esnek bir çözüm sunuyor.

Minimum yatırım maliyetleri, maksimum verimlilik

Web tabanlı çalışan Logo j-Platform, esnek yazılım mimarisi ile donanım maliyetini azaltarak işletmelerin, grup şirketlerinin ve bayi ağlarının hızla ve uygun maliyetlerle sisteme bağlanmasını ve tüm operasyonel süreçlerin tek bir merkezden kontrol edilebilmesini sağlıyor. İşletmenin büyümesine paralel olarak sunucu sayısı artırılabiliyor, sınırsız kullanıcı tanımı yapılabiliyor.

Geniş konfigürasyon seçenekleri

İşletmelerin ihtiyaçlarına göre şekillenebilen esnek yapıdaki j-Platform, çok sayıda konfigürasyon seçeneği ile iş süreçlerini istek ve ihtiyaçlar doğrultusunda yapılandırmayı sağlıyor. Logo j-Platform ile işletmelere ve sektöre özel uygulamalarla standart ERP fonksiyonları zenginleştirilebiliyor.

Farklı Logo çözümleriyle entegrasyon

Logo’nun İnsan Kaynakları, İş Analitiği, Müşteri İlişkileri Yönetimi, İş Akış Yönetimi ve e-Çözümler gibi birçok yeni nesil uygulaması ile tam entegre şekilde çalışabilen Logo j-Platform, böylece kapsamlı bir ekosistem içinde tüm iş süreçlerinin etkin bir şekilde yönetilmesine imkan tanıyor.

Özellikler

Hızlı implementasyon, her yerden erişim

Web tabanlı yapısı ve kolay implementasyon imkanıyla Logo j-Platform, minimum teknoloji yatırımıyla kurulabiliyor. Farklı çözümlerle entegrasyon ve ek modüllerle özelleştirme süreçleri de hızla tamamlanarak çözüm kısa sürede devreye alınabiliyor. Yine web tabanlı yapı sayesinde, Logo j-Platform’a her an ve her yerden erişim sağlamak mümkün oluyor.

Dağıtım ağlarında merkezi yönetim

Logo j-Platform, bir işletmedeki tüm süreçleri merkezi şekilde yönetmenin yanı sıra, dağıtım ağı bulunan işletmelerin de tüm bayilerindeki projeleri, kayıtları ve ana verileri tek merkezden kontrol edip yönetebilmelerini sağlıyor.

Zengin entegrasyon teknolojisi

Logo j-Platform, sadece Logo çözümleriyle değil, Web Servisler sayesinde üçüncü parti çözümler ve uygulamalarla da sorunsuz entegrasyon sağlıyor.

Mevzuata ve uluslararası muhasebe standartlarına tam uyum

Güncel mevzuatlara ve uluslararası muhasebe standartlarına tam uyumlu çalışan Logo j-Platform, standartlara uygun finansal ve mali raporlama imkanı sunuyor. Önceden tanımlanmış finansal tablolar ihtiyaçlar doğrultusunda kişiselleştirilebiliyor, fiş kayıtları üzerinden işlemlere ulaşılabiliyor ve tüm döviz kurları Logo portalından kolayca indirilebiliyor. Ayrıca ikinci hesap planı oluşturulabiliyor ve kurumlar arası konsolidasyon tam olarak sağlanabiliyor.

Modüler yapıyla gelen esneklik

Logo j-Platform; finans yönetimi, satın alma, bütçe yönetimi, proje yönetimi, satış ve dağıtım, varlık ve bakım gibi pek çok farklı fonksiyonu kapsayan ve hepsi birbiriyle entegre çalışan geniş bir modüler çözüm yelpazesi sunuyor.

Uluslararası kullanım imkanı

Logo j-Platform’un; çoklu döviz, çoklu dil seçenekleri ve farklı ülkelerdeki mevzuata uyum özellikleri sayesinde sadece Türkiye’de değil, yurt dışında da faaliyet gösteren işletmeler için de ideal bir çözüm oluşturuyor. Böylece uluslararası operasyonları destekliyor ve farklı lokasyonlarda birimleri bulanan işletmelere internet/intranet üzerinden güvenli ve etkin veri paylaşımı ile konsolidasyon hizmetleri sunuyor.

Esnek lisanslama ve barındırma seçenekleri

Logo j-Platform çözümü, tek seferlik lisans bedeli veya kiralama modeli ile alınabiliyor. Çözüm, işletmelerin kendi bünyelerindeki sunucularda devreye alınabiliyor ya da firma dışında özel bir barındırma servisinden yararlanılabiliyor. Dışarıda barındırma servisinin seçilmesi, çözümün kurulum maliyetlerini de düşürüyor.

logo j-Platform ile e-dönüşüm

“e-fatura”, “e-defter”, “e-arşiv”, “e-irsaliye”, “e-ekstre”, “e-mutabakat” gibi elektronik süreçler direkt j-platform çözümünün içerisinden kolaylıkla yönetilebiliyor.

Sıkça sorulan sorular

Ürünün lisans kullanım yapısı ve barındırma hizmeti nasıldır?

Logo j-Platform çözümüne kullandıkça öde veya süresiz lisanlama modeli ile sahip olabilirsiniz. j-Platform’u kendi bünyenizde bulunan bir sunucuda veya kiraladığınız özel bir ortamda kurabilirsiniz. Ayrıca, Logo Yazılım’ın barındırma hizmetini de kullanabilirsiniz.

j-Platform özelleştirilebilir bir yapıya sahip midir?

Evet, j-Platform iki şekilde özelleştirilebilir. Kolay uyarlama özelleği sayesinde kısıtlı değişiklikler yapılabilir. Logo Platform Tailor (LPT) özelliği sayesinde ise ileri seviye değişiklikler yapabilirsiniz.

Logo j-Platform hangi dilleri destekliyor?

Logo j-Platform Türkçe ve İngilizce kullanılabilir.

Logo j-Platform ile kullanıcı bazında yetkilendirme yapılabilir mi?

Evet, j-Platform’da kullanıcı bazında detaylı yetkilendirme yapabilir, işlem ve seçeneklerin yetkilendirilmesinin yanı sıra formlar üzerindeki alanlara kadar detaylı yetkilendirme yapabilirsiniz.

Logo j-Platform’da e-devlet süreçleri nasıl yönetiliyor?

“e-fatura”, “e-defter”, “e-arşiv”, “e-irsaliye”, “e-ekstre” ve “e-mutabakat” gibi elektronik süreçler direkt j-platform çözümünün içerisinden kolaylıkla yönetilebilir.

Logo j-Platform’da projelerimi kolayca yönetebilir miyim?

Logo j-Platform içerisinde yer alan proje modülü sayesinde tüm şirket projelerinizi yönetebilir,  zaman ve proje kaynak takibinizi kolayca yapabilirsiniz. Ayrıca “Proje Portalı” ile sahadan hızlı veri girişi sağlayabilirsiniz.

Logo j-Platform üzerinden bütçeleri yönetebilir miyim?

Tüm sistem ile çift yönlü entegre olan Bütçe Modülü ile şirket bütçenizi tanımlayabilir, bütçe kontrolü, proje bütçe ilişkilendirmesi ve ödenek takibi gibi süreçlerinizi yönetebilirsiniz.

Özellikler

• Tek seferlik lisans bedeli veya kullandıkça öde modeliyle satın alınabilir.
• On-premise ve private hosting gibi iki farklı modelde kuruluma uygundur.
• Platform bağımsız çalışabilir ve donanım maliyet avantajı sağlar.
• Kullanıcılara Java destekli web tarayıcısı ile her yerden her an erişim imkanı sunar.
• Toplu işlemleri işlemciyi yormadan sunucu üzerinden yürütmeye olanak sağlar.
• Zengin entegrasyon imkanı sunar.
• Tüm satış süreçlerinizi tek bir platform üzerinden takip ederken satış verimliliğinizi artıracak esnek kampanyaları
yönetebilirsiniz.
• Sevkiyat planlamanızı araç kapasite ve dağıtım rotalarına göre yapabilirsiniz.
• Proje yönetimi sürecinizde kaynaklarınızın tam kontrolünü sağlayarak maliyetlerinizi düşürebilirsiniz.
• Hakediş, yeşil defter, metraj cetveli gibi dokümlerinizi hazırlayabilirsiniz.
• Leasing, nakit akış, kredi işlemleri ve mali yatırımlarınızı yönetebilirsiniz.
• Birden fazla hesap planı ile çalışabilir, UFRS/TFRS raporlarınızı hazırlayabilirsiniz.
• Gelir gider bütçelerini kolayca oluşturup, ödenek takibinizi yapabilirsiniz
• Şirket varlıkları için arıza ve koruyucu bakım süreçlerinizi yönetebilirsiniz

Avantajları

  • Sadece Kullandığınız İşlemleri İçeren Kendi Masaüstünüzü Oluşturun
  • Kişiselleştirilebilen, Estetik Arayüzle Kullanıcı Deneyimini Bambaşka Bir Boyuta Taşıyın
  • j-Platform’un Esnek Yapısı Sayesinde Yatırım Maliyetlerinizi Azaltın
  • Kurulum, Bakım Veya Güncelleme Gibi süreçlerinizi Tek Merkez Üzerinden Yönetin
  • j-Platform İle Proje Yönetim Süreçlerinizde Tüm Kaynaklarınızı Verimli Kullanın
  • Etkin Bütçe Yönetimiyle Başarıya Giden Doğru Stratejileri Belirleyin
  • Mevzuata ve Uluslararası Muhasebe Standartlarına Tam Uyumlu Çalışın
  • e-Dönüşümü j-Platform ile Gerçekleştirin
  • İhale Süreçlerinizin Yönetimini j-Platform’a Emanet Edin

Aşağıdaki form aracılığı ile bize ulaşabilir, mesajınızı iletebilir ve sizlere hızlı bir şekilde ulaşmamızı sağlayabilirsiniz.